Oddaj w nasze ręce finanse i spokojnie zajmij się biznesem

Księgowość

Controlling

KPI
Księgowość
Pełna:
- opracowanie planu kont i polityki rachunkowości dostosowanych do potrzeb jednostki,
- ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- sporządzanie okresowych rozliczeń, deklaracji i zeznań podatkowych,
- przygotowywanie sprawozdań finansowych, bilansów, rachunków zysków i strat, oraz raportów dla Zarządu,
- reprezentowanie przed organami podatkowymi,
- przygotowywanie okresowych statystyk dla GUS oraz raportowanie do NBP.
Uproszczona
- prowadzenie ewidencji rachunków (rozliczanie przychodów i kosztów uzyskania przychodu),
- przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych ( VAT, PIT),
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- reprezentowanie podatnika przed organami kontroli skarbowej.
Controling
- przygotowywanie rocznych budżetów finansowych i planów operacyjnych,
- przygotowywanie comiesięcznych raportów finansowych oraz raportów z realizacji budżetu,
- śledzenie kluczowych mierników działalności operacyjnej (analiza wskaźnikowa),
- przygotowywanie comiesięcznych prognoz wyników (w wersji zarządczej) i planowanego poziomu gotówki (cash flow), z uwzględnieniem planowanych inwestycji,
- przygotowanie comiesięcznych raportów analitycznych dotyczących wykonania budżetu i odchyleń od realizacji budżetu oraz ich wpływu na sytuację ekonomiczną i gotówkową przedsiębiorstwa.
