Finanse

 

Oddaj w nasze ręce finanse i spokojnie zajmij się biznesem

 
 
 
 

Księgowość

 
 

Pełna:

  • opracowanie planu kont i polityki rachunkowości dostosowanych do potrzeb jednostki,
  • ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • sporządzanie okresowych rozliczeń, deklaracji i zeznań podatkowych,
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych, bilansów, rachunków zysków i strat, oraz raportów dla Zarządu,
  • reprezentowanie przed organami podatkowymi,
  • przygotowywanie okresowych statystyk dla GUS oraz raportowanie do NBP.

Uproszczona

  • prowadzenie ewidencji rachunków (rozliczanie przychodów i kosztów uzyskania przychodu),
  • przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych ( VAT, PIT),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
  • reprezentowanie podatnika przed organami kontroli skarbowej.
 
 

Controling

 
 
  • przygotowywanie rocznych budżetów finansowych i planów operacyjnych,
  • przygotowywanie comiesięcznych raportów finansowych oraz raportów z realizacji budżetu,
  • śledzenie kluczowych mierników działalności operacyjnej (analiza wskaźnikowa),
  • przygotowywanie comiesięcznych prognoz wyników (w wersji zarządczej) i planowanego poziomu gotówki (cash flow), z uwzględnieniem planowanych inwestycji,
  • przygotowanie comiesięcznych raportów analitycznych dotyczących wykonania budżetu i odchyleń od realizacji budżetu oraz ich wpływu na sytuację ekonomiczną i gotówkową przedsiębiorstwa.